צרו קשר

7 סודות להצלחה בדיאטה💪

7  סודות להצלחה של דיאטה

למרבית האנשים חוויה שלילית עם תהליכי הדיאטה, מה שמתקשר בעבורם בעיקר למניעה, לרעב ולתהליך זמני. דיאטה שמתבססת על הימנעות ואינה מספקת חלופות ראויות, הן מבחינה קולינרית והן מבחינה תזונתית, סופה להיכשל ולהותיר תסכול ותחושת אכזבה עצמית.

מספר טיפים להצלחה של דיאטה✔

  1. זאת לא דיאטה- זה אורח חיים! המונח דיאטה משדר תהליך זמני, ויוצר גלגל של חזרה להרגלי אכילה שגויים וצורך חוזר בדיאטה וחוזר חלילה. הסתגלות לאורח חיים בריא שכולל אכילה נכונה ומבוקרת יאפשרו התמדה והצלחה לאורך זמן.
  2. במקום להפחית מזונות- תוסיפו מזונות- חלק בלתי נפרד מקביעת תפריט הדיאטה של רבים כולל רשימת איסורים ארוכה של מזונות אהובים שמהווים פיתוי מתמיד. מן הסתם הפחתה במשקל תצריך וויתורים דוגמת הפחתה של פחמימות וסוכרים, אולם ניתן ליצור זאת על דרך החיוב: במקום להחליט לאסור על ממתקים, ניתן לקבוע תוספת של 2-3 יחידות פרי ביום. במקום לנסות ולחשב את כמות האורז והפסטה בארוחה, ניתן להחליט על אכילה של קערת סלט לצד כל ארוחה, ובמקום לתהות בערב אם צריכת הקלוריות היומית מצדיקה חטא בתצורת משולש פיצה🍕, ניתן להוסיף אנטי פסטי עשיר ומתובל לנשנוש אל מול הטלוויזיה. כל אלו יותירו פחות מקום ופחות תשוקה לחטאים ולפיתויים.
  3. טבעי וביתי- להעדיף תמיד אוכל שבושל מן היסוד בבית על פני חלופה תעשייתית. בין אם מדובר בסלט, 🥗 בירקות אפויים, בפתיתים או בקציצות, בבישול הביתי אתם אלא שאחראים ומודעים לכמות השמן, לסוג התיבול ולתוספות בכל מנה. בעריכת הקניות לבית יש להיצמד לעיקרון מנחה: העדפה של מוצרים בעלי שם ממילה אחת בלבד: מלפפונים, עוף, תירס, אורז, אפונה וכו’ על פני: שניצל תירס, בורקס גבינה וכדומה.
  4. סיר אוויר- סיר אוויר חשמלי הוא מוצר חובה בכל בית בו מעוניינים לשמור על תזונה בריאה, כאשר באמצעות טכנולוגיית לחץ אוויר הסיר מאפשר להכין מאכלים שמיועדים לטיגון, בצמצום של כשמונים אחוזים מכמות השמן המקורית. בסיר אוויר ניתן להכין שניצלים, צ’יפס, לביבות ומנות נוספות שעיקרן טיגון, ללא השמן העמוק והמזיק, ותוך שמירה על הבריאות וערך קלורי נמוך כאחד.
  5. יוצאים מהבית על בטן מלאה- רבים מעידים על עצמם כי הם מצליחים לשלוט ולהקפיד על תזונה מאוזנת בבית, אולם מתקשים בכך בחוץ, במקום העבודה, אצל חברים ובמקומות בילוי ופנאי. מומלץ להקפיד על יציאה מן הבית לאחר ארוחה, על בטן מלאה, מה שיסייע בהימנעות מפיתויים בחוץ.
  6. מים- מעבר לשתיית מים כמעט באופן בלעדי, והקפדה על שתיית מים מרובה. יש מי רק הפחתה של מיצים מותקים ומוגזים ומעבר לצריכת מים בלבד, יהווה עבורו הבדל בן מאות קלוריות ריקות מדי יום.
  7. פעילות גופנית- פעילות ספורט ידועה כטובה לבריאות, אולם לא כולם מצליחים להתמיד ולבצע פעילות כזאת, הן ממגבלות של זמן והן בשל הקושי להתחייב ולהתמיד בה. מומלץ לשלב באורח החיים פעילות פיזית מתונה אך קבועה, דוגמת שימוש במדרגות על פני מעלית, הגעה ברגל למקומות ככל הניתן, ואף חיזוק השרירים באמצעות תרגילים ביתיים פשוטים שאינם דורשים השקעת זמן רב.

DOUBLEENERGY

דאבלאנרג’י מאמנות הכושר לחיים בריאים ומאושרים 💥💥💥

Leave a Reply

דרוג*

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. מסומנים שדות חובה *

כל מה שחם

שמירה על הבריאות בחופש הגדול 
ילדים, נוער ואף מבוגרים היום
הקיץ מגיע וחופי הים הופכים לא רק