צרו קשר

הרבה אנשים עדיין מאמינים, ש…(מיתוסים על האימונים, חלק א)  

הרבה אנשים עדיין מאמינים, ש…(מיתוסים על האימונים, חלק א)

🤷‍♀️ אין תוצאה, אם לא כואב. ממש לא חייב לתת את המקסימום, לקרוע שרירים וגידים כדי לקבל תוצאה. כמובן, עדיף שהאימון יהיה מאתגר, אבל יש גבול בין מאתגר לקשה מדיי, והגבול הזה הוא הרבה פעמים הבריאות שלו.

🤷‍♀️אסור לשתות בזמן האימון. בדיוק ההפך. אם הגוף שלנו מאבד 5% מהנוזלים, היעילות של האימון תרד ב30% בממוצע. זה אומר שכדאי ומומלץ מאוד לשתות במהלך האימון

🤷‍♀️ חייבים לעשות המון תרגילי בטן, כדי שתהייה בטן שטוחה. תרגילי בטן זה רק דבר קטן מתוך הרבה דברים שיכולים לעזור, אבל התזונה פה יותר חשובה בהרבה. לא משנה כמה תרגילי בטן תעשו, אם אחוז שומן ישאר גבוהה אף אחד לא יראה את השרירים שלכם. אז טיפ מספר אחד לבטן שטוחה – זה שינוי תזונה

🤷‍♀️ לא רואים תוצאות בלי תוספי תזונה. אם אתם מעוניינים לרדת במשקל או אחוז שומן, או לעלות מסת שריר לרמה בינונית אין באמת שום צורך בצריכת תוספים מיוחדים. אם אתם עולים במסת שריר ומעוניינים להעלות משמעותית ויחד עם זאת לא מצליחים לאכול הרבה אז תוספים עם קלוריות נוספות יכולים לעזור.

🤷‍♀️ פחממות זה רע. פחממות זה טוב וחשוב, אבל תלוי איזה פחמימות (אני לא מדברת על בורקסים חח) ובאיזו כמות. אך פחמימות – זה אחד מאבות המזון והן לא פחות חשובות לגוף שלנו, מאשר חלבונים ופחמימות

🤷‍♀️ אם אוכלים רק אוכל בריא בטוח נרד במשקל. לא בהכרח. אם אוכלים אוכל בריא שהערך הקלורי שלו מאוד גבוה צורכים יותר אנרגיה ממה ששורפים, אפשר להעלות המשקל גם על קינואה, תרד, אגוזים ופירות יבשים בכיף

🤷‍♀️אם ירדתי חמישה קילו בחודש, ארד חמש עשרה בשלושה חודשים. לא בהכרח – הגוף שלנו לא רובוטי וזה נורמאלי לא לרדת בצורה לינארית ובין לבין אפילו טיפה להעלות. חשוב להקפיד לבדוק שהתהליך הכללי מביא אותנו לתוצאה רצויה אין שום צורך לרוץ להשקל כל כמה שעות או כל יום

🤷‍♀️יש אוכל שהופך את הבטן לשטוחה. אין שום מאכל טבעי ששורף את השומן או הופך את הבטן לשטוחה. אבל אם תקפידו לאכול מספיק תאית, לא לאכול אוכל שגורם לבעיות עיכול זה ישפר את המצב

איזה עוד מיתוסים אתם מכירים? 😊💪

כותבת: אוליסיה מאמנת כושר אישית מתמחה בתזונה ואורח חיים בריא ואימונים אישיים,

Leave a Reply

דרוג*

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. מסומנים שדות חובה *

כל מה שחם

כאשר מבקשים לעמוד בתפריט דיאטה
תהיתם פעם למה כל כך קשה לנו לשנות
“הכל אני יכול בחופש הגדול” זהו