צרו קשר

לוהט ברשת: אימוני און ליין, למה כדאי?

עולם הדיגיטל לא פסח על ענף הספורט והאימונים, ורבים מוצאים את עצמם בוחרים באימוני און ליין, אימונים המועברים בצורה דיגיטלית ברשת. אימוני האון ליין התאימו את עצמם לאורח החיים הקדחתני המאפיין את המאה העשרים ואחת, ומציעים שמירה על כושר ואורח חיים בריא מחד גיסא, וגמישות מלאה, התאמה אישית ונוחות מאידך גיסא.

המאמנים המקצועיים המובילים גילו ערנות למגבלות ולקושי של המתאמנים, ובאמצעות שילוב בין יצירתיות לטכנולוגיה, יצרו מאגר כלים המאפשרים אימוני אונליין ברשת, שמציעים מגוון יתרונות:

  1. עלות- מי שמנבה לשמור על כושר יגלה מהר מאוד שמדובר בעניין לא זול לרוב. בין אם מדובר במנוי שנתי לחדר הכושר המצריך כמה אלפי שקלים, או בליווי של מאמן אישי ששכרו לצדו (ממוצע בן כ-350 ₪ לשעת אימון). אימוני אונליין נמכרים לרוב בחבילת אימונים לשימוש אישי ללא הגבלת זמן, בטווח בן עד כ-200 ₪ לחבילה, מה שמשתלם במיוחד כלכלית.
  2. תרגילים- אימוני האונליין מוצעים על פי סגנון אימון, רמה ויכולת ומציעים מבחר מגוון ורחב של תרגילים. כל מתאמן ומתאמנת יוכלו לבחור בתרגילים על פי העדפה אישית, מטרות, יכולת והנאה.
  3. מני תרגילים- בשונה מאימונים אישיים שנבנים על פי 45-60 דק’ לאימון, אימוני האונליין ביאים בחשבון את קצב החיים ומגבלת הזמן, ומציעים מגוון רחב של תרגילים ואימונים מהירים. ניתן לבחור באימונים בני 10-20 דק’, זמן שלכל הדעות ניתן למצוא במהלך היום לביצוע התרגילים, בגמישות מלאה וללא מחויבות ללוח זמנים נוקשה.
  4. תוכניות אימונים- באימוני האון ליין ניתן לבחור בין תכניות אימונים בהתאמה אישית מלאה. ניתן לסנן ולמפות באמצעות הגדרת מטרות האימון והמצב האישי (אימוני אירובי, אימוני חיזוק פלג גוף עליון, אימוני כושר וסיבולת ועוד), ולרכוש תכנית אימונים בה המבנה כולו מכוון למטרות האמורות.
  5. מיקום- המתאמנים יכולים לבצע את האימון כל מקום, בבית, בשטח פתוח, בחופשה ואף במקום העבודה. גמישות ונוחות מלאה.

כל היתרונות הללו, המקצועיים והאישיים: העלות הנמוכה, הגמישות לוח הזמנים והבחירה בתכנית אימונים מהנה וחותרת למטרה, מייצרים התמדה לצד תוצאות, בקרב עשרות לפי מתאמנים שבחרו בדרך הזאת.

מה צריך כדי להתאמן און ליין?

אימוני האון ליין אמנם מתבצעים בסביבה הטבעית, אולם חשוב להתעדכן בטרם האימון מה הם הכלים והעזרים הנדרשים לביצוע האימון:

טלפון נייד/טאבלט- לפני הכל, נדרש טלפון נייד חכם, טאבלט או משב אישי, רצוי בעל מסך גדול ותצוגה מעולה וחיבור יציב לאינטרנט. יש להתחבר מספר דקות לפני האימון ולבדוק את תקינות המכשיר והסרטון.

מזרון- לנוחות, לשמירה על בטיחות וליצירת אימון אישי אופטימלי חשוב לייצר סביבת אימון נוחה ומרווחת ומזרון אימונים על הקרקע.

אביזרים נוספים- על פי מטרות האימון והנחיות המאמן ייתכן וידרשו אביזרים נוספים, כאשר לרוב מדובר באביזרים נגישים הניתנים לרכישה בכל חנות ספורט, דוגמת: משקולת אישית, רצועות מתיחה וכדומה.

כל מה שחם

טכנולוגיית האודיו הביאה אותנו
הגב הוא אזור מורכב בגוף, המורכב