צרו קשר

כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל

כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל במאמר הקרוב נספק לכם את כל המידע. עודף משקל הוא הרעה החולה של המאה העשרים, ולצד מודל היופי שמתמקד ברזון רבים מוצאים עצמם מתמודדים עם השאלה כמה קלוריות צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל. לפני שנתייחס לשאלה זו, חשוב להבין מהן קלוריות ומה משמעותם בהליך של הרזיה או השמנה.

כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל – מהן קלוריות?

כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל ? קלוריות הן יחידות אנרגיה אותן מקבל הגוף מן התזונה, ומהן הוא נפרד כתוצאה משריפה של אנרגיה. שריפת האנרגיה מתרחשת בכל סטטוס ומצב, החל ממצב מנוחה ושינה וכמובן בעת ביצוע של פעילות פיזית. בעוד שבעת מנוחה הגוף שורף כמות נמוכה של קלוריות, בעת פעילות פיזית: הליכה, ריצה, פעילות אירובית, כושר ועוד, הגוף שורף כמות גבוהה של קלוריות.

כאשר אדם מנסה להבין כיצד הגיעה למשקל עודף בפרק זמן מסוים, במקרים רבים יחפש תשובות ואף תירוצים בסיטואציות חיצוניות: תקופה קשה בעבודה או בחיים האישיים, התבגרות הגוף שהביאה להאטה בחילוף החומרים, עומס ריגשי, פיתויים ועוד. בעוד שכל אלה עשויים להיות נכונים, התשובה לשאלת ההשמנה טמונה בנוסחה פשוטה: צריכת קלוריות רבות ביחס לפעילות גופנית מועטה לאורך זמן.

כמה קלוריות צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל?

ההבנה כי קיים קשר בין צריכת הקלוריות לשריפה שלהן, מביא בעלי משקל עודף לשאלה כמה קלוריות צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל, וחיפוש אחר נוסחה מדויקת להרזיה. התשובה מטבע הדברים אינה יכולה להיות מספרית ומדויקת- מאחר והיא מותנית במספר רב של גורמים.

עוד כתבות שתמצאו:

עיסוי ספורטאים מקצועי>> 

ספורט לילדים כל המידע>>

מין- צריכת הקלוריות וצרכי התזונה של הגוף משתנים בין נשים לגברים.

מסת שריר- משקל הגוף אינו מבטא רק את כמות השומן, כי אם מתייחס גם למסת השריר. שריר מטבעו שורף יותר קלוריות מאשר יחידת שומן, ועל כן בעלי מסת שריר גבוהה יותר ישרפו יותר קלוריות מבעלי BMI גבוה.

גובה ומשקל- גובה ומשקל בתחילת התהליך משפיעים על קצב הירידה במשקל ותגובת הגוף לשינוי התזונתי ושילוב של פעילות ספורטיבית. עודף של ק”ג בודדים יביא לתגובה שונה מזו של אדם בעל עודף של עשרות ק”ג.

כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל

כיצד ניתן להבין כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל ביחס לנתוני האדם והגוף – עם ההבנה של כל המשתנים אשר משפיעים על ירידה במשקל, חשוב לבנות ולתכנן תפריט ותכנית אימונים של כושר אשר יתבססו על צריכת קלוריות נמוכה יותר ביחס לשריפת הקלוריות של הגוף. אדם שאינו עוסק בפעילות פיזית ומבקש להפחית משקל ייאלץ לוותר על יותר קלוריות, ביחס לאדם בעל נתונים זהים אשר ישלב פעילות פיזית, ספורטיבית ויביא לשריפת קלוריות טבעית של הגוף.

במטרה ליצור תפריט מאוזן חשוב להבין כי הפחתת קלוריות באמצעות צמצום מאכלים וכמויות של אוכל אינה יעילה ואף עשויה לפגוע בגוף ובתהליך ההרזיה, ולבנות תפריט מאוזן המספק לגוף מחד גיסא חלבונים, ויטמינים ומינרליים ורכיבים אחרים אשר חשובים לו, ומאידך גיסא מפחית בסוכרים, פחמימות ריקות ומאכלים שומניים בריכוז גבוה, תוך שילוב פעילות פיזית מאוזנת לשריפת קלוריות, בניית שריר וחיזוק הגוף.

Leave a Reply

דרוג*

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. מסומנים שדות חובה *

כל מה שחם

כישרון ועבודה קשה הם כמובן ממדים
לכל אחת ואחד מאיתנו יש משהו שהוא
פציעות הן אחד הנושאים הכאובים